Zwroty i reklamacje W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia opakowania przesyłki. Ewentualne uszkodzenia opakowania należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z firmą "DOM" FloorPlanet. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę oraz spisanie protokołu reklamacyjnego. Kurier lub dostawca dywanu nie ma prawa do rozpakowywania przesyłki. Zwrotowi nie podlegają chodniki, wykładziny dywanowe i pcv oraz otworzone paczki z panelami podłogowymi i drewnianymi, chemią budowlaną oraz maszyny i urządzenia noszące ślady użytkowania. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego. Jeśli Klient otrzymał gratisową wysyłkę towru, zwracana kwota jest pomniejszona o koszt wysyłki do Klienta. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję. Reklamacje przyjmowane są pisemnie za pośrednictwem e-mail lub poczty. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane Klienta, kopię faktury lub paragonu zakupu oraz dokładny opis wady produktu. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od wpłynięcia pisma reklamacyjnego. |
|
Nasz infolinia czynna jest do Państwa usług 24h na dobę wykwalifikowana kadra pomoże rozwiązać każdy Państwa problem 427 100 300 |